Bubbelbad
S5, A10: Lois en Hal krijgen ruzie als Hal een bubbelbad koopt. Malcolm krijgt zijn rijbewijs, maar komt terecht in onenigheid tussen Polly en haar ex-vriendje, en Reese pakt Deweys vriend af.