NYPD BLUE Burnin' Love
S3, A11: Simone en Sipowicz gaan op onderzoek uit als de verkoolde resten van een vrouw in een verlaten huis worden gevonden. Medavoy is vrijwilliger voor een gevaarlijke overwerkopdracht.