S1, A3: De dood van studentencorpslid Nick Thatcher uit 2006 werd oorspronkelijk afgedaan als een ongeluk. Ballard en haar team moeten de zaak echter heropenen wanneer er een video opduikt waarin het corps wordt beschuldigd van moord.