Ballard
Ballard, gebaseerd op de bestsellers van Michael Connelly, volgt rechercheur Renée Ballard als het onbevreesde nieuwe hoofd van de ondergefinancierde afdeling Onopgeloste zaken van de LAPD. In een race tegen de klok om de lastigste onopgeloste zaken in de stad te ontrafelen, wordt ze geconfronteerd met geesten uit het verleden, de zeer reële gevaren van het heden en zelfs haar eigen verleden.
Ballard heropent een mysterieuze, anonieme zaak in haar streven naar gerechtigheid voor de vermoorde zus van een raadslid. Ze worstelt met terughoudende getuigen, politiek op de afdeling en haar eigen demonen, en stuit daarbij op geheimen die wijzen op corruptie binnen de politie.
Hooibalen
Ballard en Parker onderzoeken de moord op schoonmaakster Yulia Kravetz. De jacht op het nieuwste slachtoffer van de seriemoordenaar herenigt Ballard met oud-rechercheur Harry Bosch.
De dood van studentencorpslid Nick Thatcher uit 2006 werd oorspronkelijk afgedaan als een ongeluk. Ballard en haar team moeten de zaak echter heropenen wanneer er een video opduikt waarin het corps wordt beschuldigd van moord.
Ballard ontdekt een complot binnen de LAPD dat connecties heeft met een Mexicaans kartel. De spanning in de Pearlman-zaak loopt op wanneer het spoor leidt tot een confrontatie met een mogelijke verdachte.
Het team ontdekt schokkende nieuwe informatie in de Pearlman-zaak die wijst op een nieuwe verdachte.
Ballards onderzoek naar de seriemoordenaar wordt plotseling dringend. Het team heeft nog maar 72 uur voordat de zaak wordt overgedragen aan Moordzaken, en moet zich dus haasten om verbanden te vinden tussen de slachtoffers.