Hooibalen
S1, A2: Ballard en Parker onderzoeken de moord op schoonmaakster Yulia Kravetz. De jacht op het nieuwste slachtoffer van de seriemoordenaar herenigt Ballard met oud-rechercheur Harry Bosch.