Rizzoli & Isles Can I Get a Witness?
S2, A11: Het team en assistent-openbare aanklager Valerie Hudson (ROSELYN SANCHEZ) werken samen om een berucht maffialid op te sluiten. TV-presentator BILL O’REILLY bekritiseert de politie.