Murder Has Two Faces Capitol killings
S1, A2: Chandra Levy en Joyce Chiang, twee jonge vrouwen die banden hadden met invloedrijke personen in Washington, verdwijnen en worden vermoord aangetroffen. Is dit het werk van een seriemoordenaar?