Murder Has Two Faces
In de schaduw van een veelbesproken tragische gebeurtenis wordt een gruwelijk gelijksoortig misdrijf over het hoofd gezien. Robin Roberts werpt een nieuw licht op de slachtoffers die tot nu toe nagenoeg genegeerd werden.
Twee zwangere vrouwen, Laci Peterson en Evelyn Hernandez, worden dood aangetroffen in de baai van San Francisco. Is er een verband? Er gaan geruchten over een satanische sekte.
Capitol killings
Chandra Levy en Joyce Chiang, twee jonge vrouwen die banden hadden met invloedrijke personen in Washington, verdwijnen en worden vermoord aangetroffen. Is dit het werk van een seriemoordenaar?
De Craigslist-moordenaar en de Tagged-moordenaar gebruikten beiden social media om hun slachtoffers te vinden. Een overlevende vertelt haar verhaal.