Cardinal
S2, A2: Philip onderzoekt de gevolgen van de vorige operatie. Elizabeth maakt zich zorgen om haar gezin en blijft thuis tot er een geheimzinnige noodoproep doorkomt. Een nieuw contactpersoon meldt zich bij de Rezidentura, wat Nina en Stan unieke mogelijkheden biedt.