S4, A21: Phil is erg opgewonden om de wonderen van residentieel vastgoed te delen met Luke en Manny's klasgenoten voor een carrièredag, maar helaas voor Phil komt zijn aartsvijand Gil Thorpe opdagen en loopt het uit de hand. Ondertussen betwist Gloria Jays beweringen dat hij altijd al een romanschrijver had willen worden, waardoor Jay een aantal beschamende maatregelen moet nemen, en Mitch en Cam maken een kostbare fout bij het uitvoeren van tandenfee-plichten.