Treme Careless Love
S3, A6: Sonny rept zich, maar mist de boot. Fats Domino betovert Davis. Antoine Batiste gaat op zoek naar leeshulp voor Jennifer. Janette gaat door de hel van het bedrijfsleven. Toni en L.P. hebben hun getuige. Desiree sluit een bondgenootschap.