Cece's jongens
S6, A13: Als Jess op zoek gaat naar een nieuwe conrector, ontdekt ze dat ze een probleem heeft met het maken van beslissingen. Ondertussen roept Cece de hulp van Jess en Reagan in om nieuwe modellen te zoeken, en er staat de jongens een verrassing te wachten als ze een dagje in de spa zijn.