The Good Fight Chaos
S1, A10: De slotaflevering van het seizoen. Diane’s nieuwste cliënt wordt beschuldigd van cyberterrorisme, maar de zaak heeft onverwachte gevolgen voor het kantoor, met name voor Lucca. Een ongeluk maakt de band tussen Diane en Kurt hechter. Henry geeft Maia nieuwe informatie over het schandaal. Jason Biggs en John Cameron spelen een gastrol.