Chapter 12 Eastbound & Down
S2, A6: Kenny vereffent zijn schuld met Sebastian. Later vereffent hij een rekening met Aaron en Hector en zegt hij adios tegen Vida. Kenny slaagt voor een laatste test met het Charros-team.