S1, A5: Barry wil de reset-knop indrukken met Sally, maar een scène uit Macbeth lokt een reactie uit die hen verder uit elkaar drijft. Moss ondervraagt leden van Genes acteerklas nadat een video van een schietpartij opduikt.