Barry
Bill Hader speelt Barry, een depressieve huurmoordenaar uit het Midwesten die tijdens een klus in LA in een gemeenschap van acteerstudenten terechtkomt. Hij wil een nieuw leven beginnen, maar zijn criminele verleden laat hem niet los.
Een gefrustreerde Barry mist zijn acteerles om een verplichting na te komen. Rechercheurs Moss en Loach proberen een moordraadsel op te lossen. Gene zet Barry onder druk om meer risico's te nemen. Sally zoekt troost bij Barry.
Barry ontdekt dat afstand nemen van Fuches en de Tsjetsjenen weleens moeilijker kan zijn dan hij dacht. Sally is ontzet als ze hoort dat er voorwaarden verbonden zijn aan een auditie die geregeld is door een potentiële agent.
Barry wil de reset-knop indrukken met Sally, maar een scène uit Macbeth lokt een reactie uit die hen verder uit elkaar drijft. Moss ondervraagt leden van Genes acteerklas nadat een video van een schietpartij opduikt.
Barry probeert solo te vliegen bij een afgelegen landingsbaan, maar Taylor wil nog steeds meedoen. Vacha probeert wraak te nemen op de man die zijn broer heeft vermoord, ondanks Pazars bevel om zich er niet mee te bemoeien.