Barry Chapter Three: Make the Unsafe Choice
S1, A3: Een gefrustreerde Barry mist zijn acteerles om een verplichting na te komen. Rechercheurs Moss en Loach proberen een moordraadsel op te lossen. Gene zet Barry onder druk om meer risico's te nemen. Sally zoekt troost bij Barry.