Chapter Four: Commit...To YOU
S1, A4: Barry ontdekt dat afstand nemen van Fuches en de Tsjetsjenen weleens moeilijker kan zijn dan hij dacht. Sally is ontzet als ze hoort dat er voorwaarden verbonden zijn aan een auditie die geregeld is door een potentiële agent.