NYPD BLUE Chatty Chatty Bang Bang
S11, A12: Sipowicz en Clark gaan op zoek naar een Afro-Amerikaanse chauffeur die bij een vluchtmisdrijf op de vlucht sloeg nadat hij ongewild de jonge dochter van een Italiaanse gangster had overreden. Een man beschuldigd van verkrachting zegt dat hij het slachtoffer ontmoette in een online chatroom.