S2, A3: Beaver vermoedt dat zijn sexy stiefmoeder Kendall zijn vader bedriegt, dus huurt hij Veronica in om het te onderzoeken. Geen van beiden is voorbereid op wat ze vinden. Terwijl Keith en Alicia op vakantie zijn in Chicago, begint Wallace met Jackie te daten, hoewel Veronica geen fan is van Wallace's nieuwe vriendin. Later volgt een reeks gebeurtenissen.