My Name Is Earl Cheerleaders
S4, A6: Om Randy van zijn lijst af te strepen, gaat Earl met zijn broer naar een cheerleaderskamp. Eenmaal daar, zijn er wel wat meer problemen dan alleen maar de strakke panty en hun stramheid. Ze krijgen ook te maken met Kimmi Himmler, de eigenaresse van het kamp. Toen zij op school als cheerleader bezig was, werd ze door een das dusdanig toegetakeld dat ze er een gezicht vol littekens en een troebel oog aan overhield. Earl gaat heel ver om zich ervan te verzekeren dat Randy’s droom om een cheerleader te zijn uitkomt. Joy is gekwetst als haar zoon Dodge aangeeft dat Catalina de mooiste vrouw in Camden is.