Prison Break Chicago
S2, A16: Michael en Sara worden meer dan toevallige passanten in een trein, onderweg naar de president. Mahone rekruteert een nieuwe bondgenoot in zijn poging de gevluchte gevangenen te pakken. T-Bag doet alsof hij blij is wanneer het welkomstcomité verschijnt, en een vierde ontsnapper valt.