Cold Case: The Complete Series Chinatown
S7, A8: Het team heropent Stillmans zaak uit 1983 van een Chinees-Amerikaanse tiener die vermoord werd drie maanden nadat zijn vriendin door Chinese bendeleden werd vermoord.