The Good Wife Chinese Firewall
S2, A16: Het advocatenkantoor Lockhart, Gardner and Bond klaagt een sociale-netwerksite aan namens een Chinese dissident. Will en Diane hopen eindelijk de firma af te pakken van Derrick Bond. Cary informeert Kalinda over een zaak waarin zij de hoofdverdachte is dankzij Blake. Alicia krijgt een verrassend aanbod.