Cl2 9-1-1: Lone Star
S5, A3: De leden van de 126 worden opgeroepen om een giftige chloorwolk te bestrijden die is vrijgekomen bij de treinontsporing. Owen benoemt de nieuwe luitenant van de kazerne en Judd komt erachter hoe hij verder moet.