Nikita Clawback
S2, A7: Amanda onderschept berichten tussen Nikita en Ryan (NOAH BEAN), die in de gevangenis zit en ontdekt hoe Oversight wordt gefinancierd. Alex komt oog in oog te staan met iemand uit haar verleden.