Cleopatra's Lost Tomb
S1, A3: We volgen archeologen die zoeken naar de verloren tombe van koningin Cleopatra. Een team onderwaterarcheologen duikt Middellandse zee in om de ruïnes van Alexandrië te verkennen. Een ander team onderzoekt een 4000 jaar oude mummie op verborgen schatten. Een archeoloog ontdekt een geheim tunnelnetwerk in een vergeten tempel die naar de jackpot kan leiden, de tombe van de laatste farao van Egypte.