S2, A1: Elizabeth is hersteld en begint aan een routine-opdracht waarbij iets fout gaat. Niet alleen Philip en zij lopen gevaar, maar hun hele netwerk en familie. Paige wordt achterdochtig als haar moeder afwezig is. Stan valt voor de Russische agent die hem om de tuin wil leiden.