S3, A4: Anne (SARAH ALLEN), een afvallige Division-agente, krijgt opdracht van Amanda om Owen uit een Russische gevangenis te halen, maar Owen ontsnapt en keert met Nikita terug naar Division. Kunnen Michael en Ryan Owen wel vertrouwen?