Counting Coup
S3, A9: Walt maakt zich ernstig zorgen over het gedrag van Branch, maar doet wel een belangrijke ontdekking in de zaak van David Ridges. Henry moet een bittere pil slikken in zijn zaak en Vic neemt een belangrijke beslissing over haar toekomst.