Nikita Covenants
S1, A17: Michael zoekt de confrontatie met Nikita in haar schuilplaats en onthult dat hij weet dat Alex de mol is. Hij vertelt Nikita dat ze 24 uur heeft om Kasim (terugkerende gastrol van HAAZ SLEIMAN - Nurse Jackie) te vinden, de man die Michaels familie heeft vermoord. Doe ze dit niet, dan zal hij Percy over Alex vertellen.