The Good Wife Crash
S1, A5: Alicia en Will hebben 72 uur om te bewijzen dat een ongeluk met een goederentrein de schuld is van de treinenfabrikant en niet de machinisten, om zo ervoor te zorgen dat hun weduwes hun pensioen uitgekeerd krijgen. Alicia en Jackie krijgen een meningsverschil over of de kinderen hun vader moeten bezoeken in de gevangenis.