S11, A2: De legendarische Michelin-sterchef Curtis Stone voegt zich voor het eerst in de MasterChef-keuken terwijl de audities doorgaan. Met zes witte schorten die al zijn uitgedeeld, zijn er nog maar negen over voor het oprapen in deze tweede ronde.