S9, A20: Marshall is geschokt als hij ontdekt wie Lily, op de avond van het wegstormen uit het hotel, na hun ruzie heeft gezien. Robin maakt zich zorgen om het gedrag van Barney. Hij vertoont hetzelfde gedrag als zijn vader op de trouwdag met haar moeder.