Boston Legal Dances with wolves
S5, A3: Denny wordt opnieuw gearresteerd, deze keer nadat hij een overvaller drie keer heeft neergeschoten uit zelfverdediging. Hij wil zijn kansen vergroten om partner te worden, en Jerry helpt Carl om hem te verdedigen.