Cold Case: The Complete Series Daniela
S2, A3: Na het ontvangen van een thuisfilm waarin een jonge vrouw blijkbaar wordt doodgeschoten, heropenen Rush en Valens een onopgeloste "Jane Doe"-moordzaak uit 1979.