Darnell ontmaskerd, deel 1
S4, A15: Estrada of nada? Met Erik Estrada uit CHiPs in een gastrol. Als er audities in Camden zijn voor Erik Estrada’s nieuwe realityshow, moedigt Earl Joy aan om het ook te proberen.