S4, A16: Omdat Darnells dekmantel is verraden door Joys waanzinnige auditie voor Erik Estrada’s nieuwe realityshow, wordt hij met Joy en de kinderen naar een andere locatie overgeplaatst. Daar krijgen ze hun nieuwe identiteit: chassidische joden uit Columbus, Ohio. Ondertussen doen Catalina, Earl en Randy een vreselijke ontdekking in het postkantoor als Catalina Earl en Randy helpt om Darnell en Joy op te sporen.