Crossing Jordan Dat gekke ding dat liefde heet
S6, A4: In deze crossover-aflevering, zijn Danny en Delinda uit de serie 'Las Vegas' op vakantie in Boston. Als snel helpen ze Jordan en Woody een moordenaar op te sporen. Een zwangere Lily komt naar het mortuarium en identificeert de vader.