Dat werd tijd ook
S2, A4: Het Chastain wordt overspoeld met concertgangers die door een grote menigte onder de voet zijn gelopen. Terwijl Conrad en Nic Josh Robinson helpen, een avonturengids met een lange lijst voormalige verwondingen, is Devon bezig met een muzikant die zweert dat hij nuchter is, hoewel zijn bloedtest het tegendeel aangeeft. In de tussentijd zorgt Bell voor beroering als de vooraanstaande orthopedisch chirurg dr. Kit Voss een betere arts in opleiding eist. Julian bewerkt haar baas om Bell te vleien en Winthrop wil Conrad nog er steeds van overtuigen dat hij veranderd is.