Regular Heroes De ambulancemedewerker, de eerwaarde en de vrachtwagenchauffeur
S1, A3: Nick Jonas zet drie alledaagse helden in het zonnetje die zich bijzonder inzetten voor hun gemeenschap. Ambulancemedewerker Diana Wilson ziet haar kinderen niet om mensen in nood te helpen. Eerwaarde Andy Bales riskeert zijn eigen gezondheid om daklozen bij te staan. Vrachtwagenchauffeur Serita Lockley blijft essentiële benodigdheden leveren, ondanks de prijsdalingen die haar bedrijf bedreigen.