Regular Heroes
Deze wekelijkse docuserie belicht de inspanningen van essentiële werkers in de VS, zoals verteld door speciale gasten Alicia Keys, Kevin Hart, Nick Jonas en anderen. Regular Heroes brengt ons dichter bij deze bijzondere mensen die hun leven riskeren om hun gemeenschap draaiende te houden tijdens de COVID-19-pandemie. Hun impact toont aan dat er altijd hoop is, zolang we maar samenwerken.