Regular Heroes De arts, de asielmanager en de bioscoopexploitant
S1, A5: Chris Paul zet drie alledaagse helden in het zonnetje. Dr. Nana Afoh-Manin neemt COVID-tests af bij mensen die geen verzekering of de nodige middelen hebben. Opvangbeheerder Jessica Vaccaro redt dieren in nood nu het aantal verwaarloosde dieren toeneemt vanwege de pandemie. Drive-in bioscoopexploitant Andrew Thomas organiseert diploma-uitreikingen voor scholen met de juiste afstandsmaatregelen.