Regular Heroes De boer, de monteur en de buschauffeur
S1, A6: Brad Paisley zet drie helden in ‘t zonnetje. Boer Daniel Hayden is bang dat hij de Amerikanen niet kan voeden door fabriekssluitingen en beperkte PPE. Hulpdienstvoertuigmonteur Francisco Gomez werkt nonstop om de brandweer en ambulances op de weg te houden. Buschauffeur Tiffany Underwood maakt overuren om essentiële werkers naar hun werk te rijden ondanks het overlijden van een collega aan Covid.