Regular Heroes De scheikundeleraar, de deli-eigenaar en de dierenverzorger
S1, A2: Kevin Hart zet drie alledaagse helden in het zonnetje die zich inzetten voor hun gemeenschap. Jonté Lee geeft vanuit huis virtuele scheikundelessen aan zijn leerlingen. Roman Grandinetti houdt zijn deli open om hulpverleners en arme leerlingen van eten te voorzien. Charlotte Trapman-O’Brien reist elke dag, ondanks dat de dierentuin is geloten, uren op en neer om daar voor haar dieren te zorgen.