S1, A3: Nadat ze belangrijke informatie van Ray heeft gekregen, lost Dorothy een puzzel op die Glinda's mysterieuze paleis onthult, en moet ze Fritz en de vliegende apen te slim af zijn om naar binnen te kunnen.