Lost in Oz
Dorothy Gale en haar hondje Toto veroorzaken per ongeluk een magische tornado, die hen van Kansas naar het vreemde en wonderlijke Oz blaast. Om terug naar huis te kunnen moeten ze magie vinden, maar Oz verkeert net in een magie-crisis. Samen met nieuwe vrienden, zullen Dorothy en Toto hun intelligentie, vindingrijkheid, volharding en gevoel moeten aanspreken op hun avontuurlijke reis naar huis.
Nadat ze door een magische tornado van Kansas naar Oz zijn geblazen, raakt de twaalfjarige Dorothy Gale, samen met haar trouwe hond Toto, verdwaald in een vreemd nieuw land. Met de hulp van een paar Oziaanse vrienden, beginnen Dorothy en Toto aan hun zoektocht naar de magie die ze terug naar huis moet brengen.
Nadat ze belangrijke informatie van Ray heeft gekregen, lost Dorothy een puzzel op die Glinda's mysterieuze paleis onthult, en moet ze Fritz en de vliegende apen te slim af zijn om naar binnen te kunnen.