De Box en het Konijn Ugly Betty
S1, A2: Betty doet haar best om de vermiste lay-out van een nummer te vinden voordat de bepaald niet flatteuze foto's van een filmster in de verkeerde handen vallen. Bradford is persoonlijk geïnteresseerd in de affaire met Fey Sommers.