My Name Is Earl De Camdenieten, deel 1
S3, A21: Earl vraagt zich nog steeds af waarom karma Billie in zijn leven heeft gebracht. Omdat hun huwelijk steeds slechter wordt, vraagt Earl zijn vrienden om goede raad. Hij beseft dat hij het beste het voorbeeld van zijn vader kan volgen: overwerken en minder tijd met zijn vrouw doorbrengen. In Earls leven betekent overwerken dat hij meer tijd kan besteden aan zijn lijst. Het lijkt een tijdje goed te gaan, maar Billie heeft het op een gegeven moment gehad en dwingt Earl te kiezen tussen de lijst en haar. Waar zal Earl voor gaan? Zal karma hem in de juiste richting sturen?