The Good Wife De donkere kant van het web
S5, A20: Wanneer Alicia in een jury moet zitten, ontmoet ze een charmante zakenman die ze wel wat intiemer zou willen leren kennen, en ze gaat naar haar moeder voor raad. Vrienden van Diane vragen haar om juridisch advies nadat hun zoon wordt beschuldigd van drugshandel via het internet.